Problem z Raid 0

Autor: <do_mi_at_interia.pl>
Data: Sat 30 May 2009 - 13:13:08 MET DST

Witam.

W komputerze mam dwie macierze Raid 0.
Podczas uruchamiania kompa, gdy kontroler szuka dyskow, pokazuje mi,
ze znalazl, ale status macierzy jest "Offline". Co to znaczy?
Macierz chodzila OK, ale z dnia na dzien wyskoczyl ten komunikat i nie
mam dostepu do danych.
Jednkze wchodzac w konfiguracje macierzy (Ctrl+F) gdy komp startuje,
przy obydwu dyskach wyswietla mi sie infomacje, ze dyski funkcjonuja
poprawnie, ale status macierzy jest Offline.

Pozdrawiam, Piotr.