Re: jaki laptop mam kupić?

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_BEZTEGO__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 May 2009 - 12:50:47 MET DST

Witam

Użytkownik <sklepvega@gmail.com> napisał w wiadomości
news:fa964819-3094-41b4-8989-2c25d8133b31@r3g2000vbp.googlegroups.com...

[...]
proszę o pomoc w wyborze laptopa, do korzystania stacjonarnie - w
domu, ma być do oglądania filmów, pracy z Photoshopem, sluchania
muzyki, z tunerem tv-oby dzialal... dysponuje kwotą 3-4.000
[...]

Trzy mozliwości:

1. Rozwiązanie tradycyjne - komuter stacjonarny. Zaleta: przy cenie
porównywalnej do urządzenia przenośnego - znacznie większa wydajność i
komfort pracy. Przy wydajności porównywalnej - znacząco niższa cena.

2. Rozwiązanie optymalne - notebook + stacja dokująca. Zalety: mobilność
przy zachowaniu możliwości błyskawicznego podłączenia na stałe do wysokiej
klasy monitora / TV i pełnowymiarowej klawiatury. Wada: koszt...

3. Rozwiązanie "takie sobie": tylko notebook. Ze wszystkimi ograniczeniami z
tego wynikającymi.

Ostateczny wybór nalezy do Ciebie. Ja osobiście stosuję wszystki trzy
rozwiązania. Bo tak jest dla mnie najwygodniej ;-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski