Re: Netbooki

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 30 May 2009 - 10:24:36 MET DST

Flo pisze:

> Zgadza się ale przybliżyłem Ci tak na prawdę czym się kierują kupujący
> tego typu urządzenia.
>
> Osobiście brałem pod uwagę MSI i Eee ale z różnych względów wybrałem
> właśnie Lenovo.

Aaaaa.l już wiem dlaczego MSI nie kupiłem.
Dotarła do mnie wieść (możliwe, że to plotka) o tak ciasnym skręceniu
podzespołów, że zdarza sie pękanie MoBo przy podnoszeniu netbooka za róg
obudowy.

Nie wiem ile w tym prawdy ale nie zamierzałem tego testować na swoim
urządzeniu.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com