Re: Jaki dysk 2,5" do laptopa

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 30 May 2009 - 00:09:21 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości gvplj7$ssh$1@inews.gazeta.pl pobredza:

> Może na taki?
>
> Seagate Momentus 7200.4 2.5 cala 500GB 7200
> SATA/300 16MB cache NCQ (ST9500420AS)

Polecasz? Dotychczas myślałem raczej o ST9320421AS, który jest chyba
najwyżej notowanym Seagate'em w chartsach Tom's Hardware (np.
http://www.tomshardware.co.uk/charts/2009-2.5-mobile-hard-drive-charts/h2benchw-3.12-Min-Write-Throughput,1114.html)
jeśli patrzeć tylko na odpowiedniki wielkościowe moich dotychczasowych
dysków, ale pewnie twoja pięćsetka nie bez powodu jest na pierwszym
miejscu. Do rozważenia, choć akurat pojemność gra dla mnie drugie
skrzypce, bo i tak korzystam z gigabajtowego dysku zewnętrznego.
Zastanawia mnie tylko całkiem wysoka pozycja tego WD i Fujitsu, przez
które się tak gotuję, czy to po prostu ja trafiłem na jakieś wadliwe
ezgemplarze, mam za wysokie wymagania, Samsung cudem był
ponadprzeciętnie wydajny, czy też po prostu chodzi o to, że system
chroniący głowicę jest strasznie evil.

--
tbr