Jaki dysk 2,5" do laptopa

Autor: Stefek <aa.krWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Fri 29 May 2009 - 16:54:02 MET DST

Witam ponownie! Chodzi o dysk ATA do starszego laptopa DEL d430. Mam tam dysk 40GB
i chcę zmienić, chyba na min. 120 GB, ale nie chcę za bardzo zwiększyć zużycia
prądu i stąd konsultacje. Słyszałem, że dla 2.5" prędkość nie jest tak istotna.
Jaki wg Was jest optymalny dysk do laptopa? Cichy,oszczędny energetycznie, nie za
drogi :) i w miarę szybki? Uda się to pogodzić? Podzielcie się doświadczeniem.
Pozdrawiam