Re: Jak dolozyc BT do laptopa IBM ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 10:18:28 MET DST

On Fri, 29 May 2009 09:52:02 +0200, "Fantom"
<szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> wrote:

>Tyle to ja wiem. Jakbym go dostal od razu z XP to tez bym sie cieszyl. Ale

T61 miały ZTCP Vistę Bussiness a wtedy licencja dopuszczała darmowy
downgrade do XP. Kwestia zamówienia nośników - oryginalen dedykowane
do konkretnego modelu to koszt 100PLN-ów. Zawierają dokładnie taką
samą konfigurację softu i sterowników do XP jak do Visty wiec
pozostaje tylko kwestia doinstalowania własnego softu i wywalenia tego
co niepotrzebne/przeszkadzające. Więszy problem miałem z tym że jedna
płytka CD z 5 była uszkodzona ale bez problemu dostałem nową tylko
musiałem kilka dni czekać.

>szkoda mi z dwoch dnia na przeinstalowanie calosci oprogramowania. A co do
>tempa pracy sprzetu jestem stosunkowo zadowolony. RAMu tylko z checia doloze
>bo 1 GB to nawet w stacjonarnym malo.

Zależy co sie robi. Ja tam nie narzekałem w laptoku z Cel 1,6 i 512MB
- kwestia pokonfigurowania pod siebei systemu. W tej chwili mam
netbooka z 1MB i mieszankę XP/Ubuntu. Wystrcza. Na dużym laptoku mam
2GB RAM ale tylko dlatego że tyle było. W stacjonarce mam XP i 2GB ale
nei auwazyłem w tym co robię jakiejś wielkiej rónicy w stosunku do
1GB.

Zdrówko