Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 08:54:31 MET DST

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości
news:gvn8og$9sl$1@inews.gazeta.pl...

> Tzn rok temu Vista byla gorsza czy 7mka lepsza? Xp przed Sp2 nie dalo sie
> uzywac a jakos wszyscy je chwalili.

  Rok temu (od lutego 2008) miałem ten sam komputer co teraz ale wtedy
miałem problemy ze stabilnością (głównie spowodowane przez sterowniki nie
MS), szybkością ,wstrzymywaniem systemu i.t.p. Po SP1 i kolejnych poprawkach
oraz zmianach w sterownikach nie bardzo mam się do czego przyczepić a nowe
poprawki regularnie się pokazują.

--
marfi