Re: A takiego PeCeta widzieli? :)

Autor: Tomasz Fabiszewski <tomfab_at_aster.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 23:09:38 MET DST

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gvl6kb$idg$1@inews.gazeta.pl...

> ...z prądem działać to nie chciało, węgiel sypać należało. Piękne to były
> czasy. ;)
>
> Steampunkowych projektów było dużo więcej, widziałem m.in. takiego
> laptopa.
>
> k,

Witam stare z TS, aż dziw Panowie i Panie, że całego wierszyka nie znacie
( zamieszczone dawno temu w kąciku epistolarnym imienia QQ - Krzysia
Kubeczki) :

Pokochałem me Atari było z drewna i ze stali. Z prądem działać to nie
chciało, węgla sypać należało. Węgla sypać należało równo, bo się zawieszało
gówno. - Ostatnia linijka dodana oczywiście przez miłośników
"Komody/Złomodore" ;-)

Pozdrawiam