Re: Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.

Autor: <krz56_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 15:22:10 MET DST

> "Customize Internet/Multimedia Keys and Mouse Buttons:
> Install the software, then click the Labtec Keyboard or Mouse Software icon
> in the Windows icon tray to launch the Labtec software, and
> follow the instructions."
> Czytałeś "to na dole"?
>
> Marcin
Doceniam Twoją pomoc.
Przyznaję, "to na dole" przeczytałem dopiero teraz.
Po kliknięciu na ikonkę Labtecu (ta czerwona) ukazuje się tylko coś takiego:
http://img40.imageshack.us/my.php?image=labtec.jpg
Kliknięcie podwójne natomiast wywołuje panel ustawienia myszy.
Niestety, nadal nie wiem jak ożywić klawisze dodatkowe.
Pozdrawiam,
Krzysztof.