Re: Trwałość zapisu na DVD

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Thu 28 May 2009 - 12:08:25 MET DST

Osoba Eneuel Leszek Ciszewski napisała na pl.comp.pecet:

> + Niemal wszędzie poniżej 10 PIF, tylko w dwóch miejscach jest

No bo napęd ma dobrą korekcję i tyle. Płyta powyżej 4 PIF nie nadaje się
do użycia wg specyfikacji.

Tylko teraz pokaż mi wiarygodne narzędzie, które sprawdzi faktycznie
wartości błędów na płycie. A nawet jak się takie znajdzie, to i tak
zawsze znajdzie się napęd, który tego nie przeczyta. I na odwrót, płyta
która nie powinna w ogóle działać pójdzie pod stacjonarką na mediateku.

Ale co do trwałości nośnika DVD na uszkodzenia mechaniczne to moim
zdaniem niezbyt dobrze z nią. Dużo lepiej było z CD.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur