Naprawa dysku twardego...

Autor: jasiu <okl101_at_gazeta.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 10:24:35 MET DST

Witam,

Miałem swego czasu dysk twardy 60GB osławionej firmy IBM, który padł
mi pod koniec 2005 roku. Przed awarią przez jakiś czas wydawał od
czasu do czasu takie "kszsz, kszsz, kszsz", jakby odgłosy tarcia.
Potem nie było juz ani tarcia, ani nie nie widział go PC. Jako że na
allegro pojawiają sie identyczne dyski, mam pytanie - w razie
pozyskania takiego dysku, co powinno się zrobić? Czy wystarczy
przekładanie elektroniki, czy może trzeba wymieniać talerze?

pzdr, JW