Re: DELL D430

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 08:49:12 MET DST

Użytkownik "Seweryn" <aa.krWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości
news:19bc.000000c5.4a1d81cd@newsgate.onet.pl...
> Cześć! Po przemyśleniach postanowiłem przesiąść się z assusa, 15,4" błysk
> na
> mobilny 12" i obecnie najwyżej stoi DELL D430. Czytałem poprzednie posty i
> rozważania innych, ale b. proszę Kolegów, mających taki sprzęt lub
> znających go o
> opinię. Matowa 1280x800, zewn. napęd DVD, dostępne chyba tylko używane.
>
> Pod względem mocy jest wystarczający, ale co sądzicie o ergonomii,
> wytrzymałości i
> solidności? Długo taki jeszcze pociągnie? :)

dopoki go nie ukradna :)

A tak powaznie - mamy w firmie 6 sztuk modelu D420/430. Uzywa go dyrekcja i
prezes... pod wzgledem ergonomii i wygody jest bardzo dobry, chociaz nie mam
porownania z konkurencja...
Jedyne, na co narzekaja od czasu do czasu to slabe glosniki... Bardzo sobie
cenia port WWAN (czyli wbudowany modem gsm do internetu).
Z mojego punktu widzenia (informatyka) mogliby poprawic oprogramowanie, ale
tobie chyba to nie bedzie przeszkadzac, jesli nie jestes w domenie i masz
uprawnienia administratora.

Pozdrawiam
Michal