Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.

Autor: Krzysiek <krz56_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 17:04:04 MET DST

Kupiłem klawiaturę bezprzewodową z takąż myszką firmy Labtec. Wszystko po
zsynchronizowaniu z odbiornikiem działa, oprócz górnych klawiszy
multimedialnych (poczta, strona główna,ulubione, odświeżanie, szukaj, mój
komputer, odtwarzacz audio wideo). Próbowałem je uruchomić za pomocą
sterowników ściągniętych ze strony
http://www.labtec.com/index.cfm/service/listing/EUR/EN,crid=68,crid2=1762
 ale nadal klawisze te są martwe.

Czy spotkał się już ktoś z czymś takim?