Re: Wynalazki z allegro

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 13:00:04 MET DST

Użytkownik "Toper" <toperek@SPAM.interia.pl> napisał w wiadomości
news:1243413030.10051@fireenergis...

> a w tym WD nie ma jakichś nietypowych problemów:
> - napisy tylko w specjalnym formacie?
> - multimedia tylko po konwersji?
> - itp zonki, które lubią wychodzić później...
>
> Masz takie urządzenie? Możesz coś więcej o tym napisać?

Mam takie urzadzenie i spisuje sie rewelacyjnie, zadnych konwersji.
Napisy wcina *.srt (dostapne na napisy.info i na napisy24 bez zadnego
problemu, wybierasz sobie format w jakich sciagasz), polskie czcionki itp.
No i oczywiscie obsluguje format mkv w 1080p...

Polecam poczytac o tym na googlach, jest duzo materialow dostepnych... lub

http://pl.wiki.wdtv.org/doku.php

http://forum.wdtv.org/

--
doom3