Re: SERVICE TAG

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 18:06:39 MET DST

Użytkownik "Adax" <Adax_TnijTo@op.pl> napisał w wiadomości
news:gvh3rh$t3n$1@news.onet.pl...
> Witam! Kupuję laptopa używanego i otrzymałem od sprzedającego SERVICE TAG
> 5RxxxJ. B. proszę o pomoc jak w DELU użyć ten kod? Co on mi daje? Jakie są
> możliwości tego TAGa dla kupującego laptop? pozdrawiam :)
Chociazby poczynając od poszukiwania sterowników do Twojej maszynki,
wpisujesz na stronie ServiceTag i już masz swój model i wszystkie informacje
do niego.

Co oznacza "otrzymałem" to nie za bardzo kumam, bo to jest na naklejce oraz
w BIOS czy podczas bootowania wyświetlane.
Jak sie będą różnić, to znaczy że ktos płytę podmieniał (np u mnie się
różni, bo mi płyta padła).

Ot taki numerek seryjny identyfikujący sprzet.

--
Irokez