Re: Ceny sprzetu

Autor: Jacek <jacekb_at_inetia.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 15:00:06 MET DST

> ktoś moze śledzi czy takie fluktuacje kursu dolara maja wpływ na ceny
> podzespołów komputerowych ? Czy po prostu nie jest tak, że jak dolar idzie
> do góry to sprzęt drożeje, ale jak idzie w dół to ceny wcale nie spadają,
> albo spadają dużo wolniej niż przy wzroście kursu ?

Jest taka firma /Proline/ gdzie ceny zmieniają się zależnie od kursu $, raz
w górę raz w dół. Nie potrafię powiedzieć czy te zmiany są proporcjonalne do
zmiany kursu, ale są. Bywa, że zmiany cen są i dwa razy w tygodniu.
Jacek
PS. Nie jestem pracownikiem tej firmy a jedynie klientem.

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4104 (20090526) __________