Re: Komp Vobis a podzespo³y

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 11:17:49 MET DST

U¿ytkownik "Micha³" <mbierwia_NOSPAM_@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:gvgbdm$8tl$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Dysk Hitachi, karta Gainward, p³yta na G31... to s± najtañsze dostêpne na
> rynku podzespo³y.

Zanim napiszesz pomy¶l, czy aby masz dowody na to ¿e dysk hitachi jest
najtañszym produktem o takich parametrach, czy p³yta gigabyte te¿ jest
najtañsza na tym chipsecie ? czy tak¿e jestes pewien ¿e i ten Gainward z
tymi pamiêciami etc jest najtañszy bo cos mi siê wydaje ¿e wytrzelile¶ a
lekko nie trafi³e¶