Re: Płyty ASUS A7M-VM Rev. 3.04 z Allegro

Autor: Michał <mbierwia_NOSPAM__at_o2.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 10:20:26 MET DST

ZTCP w biosie niektórych starych płyt można było wyłączyć L2 w procesorze.
Może tak się właśnie stało? Zresetuj bios, odłącz wszystko co się da, poza
HDD.

Swego czasu miałem podobny kłopot (mulenie) na jakiejś płycie pod P3 z
komputera HP, tam się okazało, że podłączenie dwóch napędów (HDD i CD) do
jednej taśmy IDE (a uparcie chciałem podłączać do osobnych taśm) rozwiązuje
problem.