Re: Laptopy 12-13" z SSD

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 26 May 2009 - 01:02:44 MET DST

"Kot Prezydenta" gvf6oq$k08$1@inews.gazeta.pl

> Podsumowując, skoro ktoś tak bardzo dba o te delikatne komorki pamięci to znaczy że wie iż są średnio trwałe a to znaczy że być
> może jeszcze nie czas na zmianę starego, dobrego i taniego hdd na drogi, niepewny i być może tylko szybszy SSD

SSD jest szybszy, droższy, cicho pracuje...

Jest przyszłością, ale na razie górują talerzykowate...
Seagate rozwiewa wątpliwości co do tego, że talerze umrą
lada moment... Przed nami kolejne rewolucje związane
z pokonywaniem kolejnych barier gęstości zapisu na HDD...

Wielu zadowoli się pojemnością 64 GB i wybierze
zysk z szybkości startowania, działania i ciszy...

Co do żywotności? Jak napisałem -- niech raczej głowa Was
boli, gdy pomyślicie o cenie, nie o żywotności. :) To nie
jest tak, że grupa głupoli za pomocą młotka i cepa zbudowała
SSD z odpadów poprodukcyjnych. ;) W Polsce pewnie by tak było,
ale na świecie ludzie cenią sobie myślenie, czego dowodem są
choćby niemal niezniszczalne (jeśli chodzi o zwykłą pracę,
nie o przetrwanie wojny nuklearnej) HDD...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'