Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:gvee5b$30q$1@news2.ipartners.pl...
>>
>> Tyle tylko że problem dysków SSD leży w ograniczonej ilości cykli zapisu
>> a nie czasie działania więc paramtert IMO bez sensu.
>
> Aczkolwiek rozumiem, ze jezeli otrzymuje 2 lata gwarancji to w przypadku
> uszkodzenia i utraty danych (dokumenty itp na tym nie bede trzymal...
> tylko "czysty system"), mam wymieniany taki dysk na nowy... bo przeciez
> sie go nie naprawia ?
To jest raczej oczywiste, wątpię aby producent robił ograniczenia, raczej
statystycznie kalkulują sobie że np na 100 userów jest 1 który taki dysk
zajedzie a reszta nie i wskali tych 2 lat wymienią jednemu człowiekowi - i
kalkulują cenę.
Received on Tue May 26 00:35:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 26 May 2009 - 00:51:04 MET DST