Re: Monitory LCD - które mają OLED?

Autor: Latet <latet_at_mxxxx.pl>
Data: Mon 25 May 2009 - 10:27:15 MET DST

> Emmm.... LED i OLED to tak jakby troszke rozne sprawy... ;)
> Monitory z podswietlaniem LED sa juz na rynku.
> Na przyklad Samsung niedawno zapowiedzial takiego
> P2370L za okolo 400 USD.
> Za to na matryce OLED w cenie "dla ludzi" przyjdzie Ci jeszcze poczekac...

To ktos mnie lekko wprowadzil w błąd. W kazdym razie mój dylemat jest taki, czy
teraz jest dobry czas na przesiadkę z CRT na LCD, czy lepiej poczekać jeszcze
troszkę, co by miało sens, jesli w niedlugim czasie wchodzi nowsza, duzo lepsza
generacja monitorów. A tak na dzień dzisiejszy to kupiłbym sobie Della 2408WFP
24". Wielkosc i cena dla mnie w sam raz, a jakosc obrazu, z tego co czytałem,
całkiem całkiem. Pewnie, że to nie to samo co EIZO za 7000 zł, ale myślę, że
mnie by zadowolił.

latet