Autostart w windowsie xp

Autor: P.K.D <piotrek.lysek_at_gmail.com>
Data: Sun 24 May 2009 - 11:46:06 MET DST

Witam.

Chciałbym, żeby aplikacja DyDNS uruchamiała się po wybraniu nr adsl,
czyli dopiero wtedy gdy jestem połączony z internetem. Da się tak?
Wybieranie numeru mam w c:\(...)\Autostart\Internet Adsl, a dydns
uruchamia mi się jako usługa. Chodzi o to, że gdy dydns uruchomi się, a
nie ma jeszcze połączenia z internetem, to wyskakuje błąd i piszę, że
następna synchronizacja odbędzie się za kilka minut, a ja bym chciał,
żeby od razu po włączeniu komputera adres był synchronizowany...

--
lysek.selfip.com