Konfiguracja pamieci w biosie. Prosze o pomoc

Autor: Lukasz <psznuzio_at_wp.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 09:47:15 MET DST

Witam!

Zwracam się do was z poradą bo nie wiem jak mam ustawić pamięci w biosie.
Posiadam płytę Gigabyte EP45 DS3R i Pamięci Kingston HyperX 1066Mhz 4x 1GB.
Pamięci działają w dualu. Po zainstalowaniu pamięci w kompie w biosie
pojawia się informacja że pamięci działają z prędkością 800Mhz tak samo
pokazuje program CPU-Z i Everest. Próbowałem ręcznie ustawiać pamięci w
biosie. Zasilanie ustawiłem na 2.20 jak poleca producent i ustawiłem
5-5-5-15 także zmieniłem w biosie taktowanie i tak żeby było 1066Mhz. Po
zapisaniu ustawień w biosaie i po restarcie komp. Wchodzę do biosu i pojawia
się komunikat "The system has experienced boot failures becouseof
overcloking or change of voltage. Last settings in this page may not concide
with current H/W states. Komputer włącza się normalnie i wszystko działa
ale za każdym razem jak wchodzę do biosu pojawia się taki komunikat. Tak
samo program CPU-Z i Everest nie pokazuje zeby pamięci szybciej działały.
Proszę o pomoc jak ustawić bios i czy może pamięci są już ustawione a
programy tego nie pokazują. Posiadam Intela q9550.

Pozdrawiam Łukasz