Re: GeForce 7300 GT TV out - brak obrazu w telewizorze

Autor: jakup <jakup13_at_interia.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 08:54:07 MET DST

jakup pisze:
> <ciach>

Padło wyjście TV - nie wiem z jakich powodów. Parę dni temu padło
również wyjście cyfrowe. Pozostało analogowe, na którym przez kilka dni
pracowałem na starym monitorze, bo padł również monitor (Samsung
SyncMaster 960BF - pierwszy raz wylądował w serwisie już po miesiącu od
kupna, teraz zdechł po raz drugi, chociaż ma zaledwie 2,5 roku...).
Naprawiłem monitor i nadal nie dawał obrazu więc wskazanie padło na
kartę graficzną. Musiałem kupić nową. I na razie nie podłączam żadnego
telewizora :)
pozdrawiam