Re: Kabel DVI 10 m nie działa

Autor: <blazej480_at_wp.pl>
Data: Thu 21 May 2009 - 16:42:25 MET DST

> Teoretycznie, moze to byc sila wzmocnienia, bo cyfrowy sygnal, cyfrowym ale
> jakas moc musi miec, byc moze niektore karty graficzne i/lub odbiorniki tego
> sygnalu maja mniejsze moce lub czulosci i np: mniejsza tolerancje malego
> SNR.

Byłem dziś w sklepie i było trochę zabawnie. Powiedziałem, że kabel nie
działa, straszne szumi. Pan podłączył przy mnie - szumi. Mówi, że rzeczywiście
uszkodzony kabel, dał mi drugi, ale poprosiłem, żeby sprawdził czy działa na
miejscu. Na drugim w ogóle monitor nie odpalił. Otworzył trzeci, szuy. No i to
były wszystkie co były na sklepie:-) Powiedział, że odda je do producenta.
Pytałem czy nie miał wcześniej zwrotów tych kabli - mówił, że nie, a trochę
sprzedał.