Re: Czy sa myszki bezprzewodowe na pcimcie ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 21 May 2009 - 14:37:32 MET DST

On Wed, 20 May 2009 21:49:25 +0200, "Fantom"
<szczukot@poczta.onet.pl-skasujto> wrote:

>Niestety nie mam :(
>Ale moze poleci ktos karte BT ktora nie wystaje nic z laptopa i nie
>potzrebuje antenki
>No i wtedy do tego jakas myszka moze byc

Np. BT Trust-a:
http://www.trust.com/products/group.aspx?grp=USB-ADAPTERS
Praktycznie nie wystają ze slotu USB. Ja myszkę mam akurat też
Trust-a: http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15352 ale
kumpel używa o takiej MS:
http://www.microsoft.com/poland/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=099
Jako ciekawostka to jak mnei najdzie to tej myszki używam też z
pocketem ;-)

Zdrówko