Re: Szafka na serwer

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 20 May 2009 - 13:58:46 MET DST

On Wed, 20 May 2009 12:01:46 +0100, "kamil" <kamil@spamwon.com> wrote:

>Witam grupe,
>

>Pytanie raczej sprzetowe - czy ktos mial do czynienia z wyciszonymi szafami
>Whisper? Musze szybko zamowic wysoka na 15U dla klienta, bedzie w niej
>pracowac IBM x3650, jeden pecet uzywany do pracy zdalnej i naped LTO. Czy to
>ma szanse byc nieslyszalne w pokoju obok przez cienka scianke dzialowa?

Ma szansę albo i nie ma. Dużo zależy od chłodzenia - jak kiepskie to
wiatraki będą generować spory szum coby serwer utrzymać w jako tako
niskiej temepraturze. Te szafy niby są wyciszone ale ja bym się
obawiał że coś sie przegrzeje - coś te gąbkowe wykładziny nie
wzbudzają we mnei zaufania w tej kwestii. Raczej sprawdziłbym wpierw
czy ten serrwer w zwykłej szafie/bez niej mocno szumi.

Zdrówko