Re: zewnetrzny mikrofon

Autor: Andre <nie.pisac_at_do.mnie.kurde>
Data: Wed 20 May 2009 - 10:44:28 MET DST

Grzegorz Krukowski wrote:

> Zobacz, czy nie masz więcej niż jedno urządzenie działające jako
> mikser, urządzenie nagrywania, odtwarzania, co masz ustawione jako
> domyślne.

Hmm... ciezka sprawa :)
A gdzie szukac miksera? W Control Panel, ani w Sounds nie ma.

Generalnie mam kilka urzadzen na wyjsciu:
- High definition Audio Device (HDMI)
- Speakers
- Headphones
- High definition Audio Device (SPDIF)

Glosniki maja status /Working/, sluchawki - /niepodlaczone/, a takich
zlaczy dla HD Audio w ogole w kompie nie mam, wiec czy wlaczone, czy
wylaczone, to nic nie zmienia. Domyslnie mam ustawione glosniki, ale
jak wepne jacka, to samo przelacza sie na sluchawki.
W Device Managerze tez sa dwa urzadzenia audio, ale tak bylo nawet po
swiezej instalce Visty, wiec to nie wina sterownikow.

Dla nagrywania mam dwa urzadzenia:
- Microphone (Currently unavailable)
- Microphone (Working)

Wylaczenie pierwszego nic nie daje, ten drugi dziala pieknie ale zbiera
wylacznie z mikrofonu wbudowanego, mimo podlaczenia jacka.

--
Pozdrawiam,
  Andre