Re: A7V-ML

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Tue 19 May 2009 - 12:24:28 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:gusu2a$nfe$1@inews.gazeta.pl...

> Raczej dla kogo - tak jak pisałem, stawiam na HP. A że to dość wiekowy
> produkt, więc 2000/XP i wyższe dadzą radę, natomiast pod małe windy
> tradycyjnie Via4in + ComboAudio_A1u350b.zip żeby brzęczał. O Linuchach
> przez grzeczność nie wspomnę.

Rzeczywiście, zgłasza się jako HP Invent. Czyżby Asus dla HP zrobił?
Jednak nie działa z Athlonem 2400, którego zaplanowałam,
a jedynie z Duronem 1000. A nie mogę wyguglać jaki BIOS
mam mu wgrać. Sprzedajca twierdzi że to dla Mediona było robione,
ale tam też tej płyty nie ma.
Chyba posadzę windę na duronie i odpalę jakiś Everest...

Feromon