Re: Zasilacz

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 19 May 2009 - 07:54:28 MET DST

Osobnik posiadający mail aa@bb.cpl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> mogl byc jak najbardziej dobry i sie poprostu zepsuc - zdarza sie

super - a w temacie pytania jakie zadałem???
Powtorze jeszcze raz - czy dobrze rozumiem ze kiedys kompy brały wiecej
pradu z 5V, stad zasilacz o charakterystyce 5V - 27A, 12V - 15A był dobry
do starszch PC, natomiast poniewaz ten komputer miał około roku, mozna
przypuszczac ze powinien miec raczej mocniejsza linie 12V niz 5V.
Dobrze mysle?
To ze tamten zasilacz linie 12V miał byc moze wystarczajaca nie zmieniałoby
faktu, ze lepszy byłby z mocniejsza linia 12V. Oczywiscie wszystko pod
warunkiem ze dobrze rozumiem te "przemiane" z 5 na 12V.

> jezeli nie ma tam pradozernej karty graficznej (czyt. z dodatkowa
> wtyczka podlaczana z zasilacza) to *dowolny* *dobry* *nowy*
> zasilacz 300W powinien ci wystarczyc (bo o ile to normalny pc
> raczej nie ma szans na przekroczenie 100W max.)

ma dodatkowa wtyczke.

> dobry oznacza - fortron, chieftec, corsair, bequiet itp. itd.
> (polecam przegladniecie listy firm np. na zenfist.pl - byle czym
> nie handluja)

juz pisałem ze kupie fortrona.
Pozostałych wymienionych przez ciebie nie biore pod uwage - tez o tym
pisałem - zbyt wysoka cena.

> natomiast wynalazki w stylu megbajt, codegen i tym podobne
> czesto nawet mimo ze maja napisane 450W nie maja odpowiednich
> parametrow

o tym tez pisałem - nie biore tych wynalazków pod uwage.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Stanęliśmy na skraju przepaści,
ale teraz zrobiliśmy krok naprzód!"