Re: Obudowy zewnętrzne USB a dyski 2,5" i 3,5"

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 18 May 2009 - 23:53:12 MET DST

"RadoslawF" gup7qb$vkc$1@node1.news.atman.pl

> Gdybym przechowywał cenne dane to miałbym dwie kopie a nie jedną.

A ja miałem nieraz dane tylko w jednym komputerze -- żadnych kopii
bezpieczeństwa nie było, a jednak dane uważałem (i uważam nadal)
za ważne i cenne. :) Jakiś czas nawet miałem stale padający dysk
IBMa -- słynny DTLA. :) Padał i padał... I jakoś poza śmieciami
niewiele utraciłem. Utraciłem dwa m@ile -- jeden od Palusińskiego
i jeden od pewnej Małgorzaty (w chatkach wabiła się Bernadeta czy
Bernadetta) ale nie dlatego ich nie odzyskałem, że nie mogłem,
a dlatego, iż miałem nadzieję na ich przysłanie powtórne. Ani
Palusiński nie posłał mi utraconego m@ila, ani owa Bernadeta...

Kontrastowo -- m@ile backupowałem stale i regularnie przez wiele lat. :)
(o ironio!! -- właśnie dwa m@ile utraciłem, nie zaś to, co nie było
backupowane)

Ktoś tu pisał o słabościach zapisu DVD. Właśnie miałem możliwość
(a raczej -- konieczność) sprawdzenia nagranych przed dwoma laty
płyt -- czytają się bez najmniejszego trudu. Może nawet posprawdzam
je za pomocą NeroDiskSpeed. :)

Dysków bezbackupowych naliczę co najmniej kilkanaście. :)

Najbardziej obawiam się kradzieży notebooka z bagażnika samochodu,
mniej wypadku, który by uszkodził dysk, a najmniej awarii dysku. :)

A największe straty można ponieść poprzez pochopne kasowanie. :)
Tak całkiem niedawno utraciłem fotki obrabiane przez kilka dni.
Na szczęście na karcie były wciąż nieobrobione...

Na nieszczęście -- nie chce się obrabiać tego samego drugi raz. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'