Zasilacz

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 18 May 2009 - 19:49:42 MET DST

Hej
Musze kupic zasilacz dla kumpla - ograniczenia kosztowe stad fortron.
O kompie kolegi wiem tylko tyle, ze oprócz tej standardowej szerokiej
wtyczki, zasilacz do plyty podlaczony jest równiez taka ma³a, cztero-pinow±
wtyczka.
Dotychczas zasilacz by³ taki:
5 - 27A
12 - 15A ale zak³adam ze mog³ byc niedostosowany, skoro sie spali³.
Czy mam rozumiec, ze skoro jest ta dodatkowa wtyczka czteropinowa, to nowy
zasilacz powinien byc nastawiony raczej na pobór pradu z 12V, np taki:
http://kokarda.pl/bluebow.host/allegro.pl/item635911993.html

czy moze to fa³szywa przes³anka i lepiej kupic mniej wiecej taki jak by³,
czyli np. taki:
http://kokarda.pl/bluebow.host/allegro.pl/item630941723.html

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi s± pouczajace.
Andrzej J. Turowicz