Re: Baterie do laptopów

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 18 May 2009 - 13:15:27 MET DST

On Sun, 17 May 2009 09:52:34 +0200, Tomaszek <tomaszek@judeland.pl>
wrote:

>Zamierzam sobie kupić baterię do laptopa IBM thinkpad T23, gdyż stara
>już odmawia posłuszeństwa. Czy zamienniki baterii dużo różnią się od
>oryginałów?( pojemność faktyczna, a deklarowana ) Czy możecie polecić
>jakiegoś producenta zamienników, który produkuje zamienniki wysokiej
>jakości albo wyróżnia się na tle konkurencji jakością właśnie. Czytając
>różne fora dochodzę do wniosku, że z zamiennikami mogą być dwa problemy:
>- bateria trzyma za krótko jak na pojemność podawaną na etykiecie
>- zaczepy nie pasują i baterię trzeba "dopychać"

> [...]

Ja do T40 kumplowi z robotry kupiłem jakieś 3 miesiące temu 4400Ah tej
firmy: http://www.whitenergy.pl/categories/product/139/781/
Gwarancja jest 12-miesieczna - kosztował firmę 270 złotych brutto. Na
razie nie dostrzegł żadnych negatywów - moze dlatego że stara bateria
trzymała mu 10-15 minut a ta "ciut" więcej. ;-)

Zdrówko