Re: gamepad dla PC

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 17 May 2009 - 23:59:00 MET DST

Proces <adresss@poczta.pl> zwrócił błąd:

> mlody kupil sobie gre na pc - Lego Indiana Jones i na razie molestuje
> klawiature. W te gre gral u kuzyna na xboxie i byl tam w zestawie
> gamepad (Microsoft) - na wifi/bluetooths (chyba).

Bluetooth jest wykorzystywany w padach od Playstation i Wii (które można
dzięki temu podłączyć do PC również). Microsoft nie używa BT do
komunikacji z padami, dlatego trzeba mieć ich odbiornik.

> Sa tez takie same do
> podlaczenia do PC: na kablu USB i bezprzewodowe.
>
> Warto cos takiego kupic (xbox gamepad for PC)? Cena w MM to jakies 150
> zl USB i 200 zl bezprzewod. Czy sa jakies godne ekwiwalenty, ktore nie
> bylyb takie drogie? Mozecie cos polecic w tej materii?

Ja używam bezprzewodowych: Rumblepad 2 Logitecha i czarnego pada od
xboksa. Ten drugi potrzebuje odbiornika który można dokupić oddzielnie,
albo całość razem (to właśnie ten xbox gamepad for PC). Taniej jest
kupić całość niż oddzielnie. IMO warto, choć osobiście bardziej lubię
Rumblepada. W Lego na klawiaturze nie ma sensu grać.

Na Viście i Win7 nie trzeba instalować z płyty oprogramowania do pada
xboksa, sam system ściągnie najnowsze sterowniki.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8