Re: Pamięci Kingston

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 17 May 2009 - 16:54:52 MET DST

GLaF pisze:

> Nie działałyby w dualu bo płyta go nie obsługuje, a nie dlatego, że masz
> zintegrowaną grafikę.

Dzięki.

Jednak nie kupię tej pamięci, bo na Allegro jej cena poszła sporo w górę.
Myślałam, że mnie się uda, ale już przystopowałam.
W sumie w moim komputerze nie ma kłopotów z pamięcią. Wykorzystanie
max.40% przy uruchomionych paru aplikacjach i np.kamerze na stronie
http://www.webcam.peregrinus.pl/pkin-warszawa.htm

--
animka