Re: Flash BIOSu na plycie Gigabyte - Q-flash

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Fri 15 May 2009 - 00:57:05 MET DST

On 13 Maj, 14:16, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

> W przypadku updatu BIOSa programem Q-Flash (do plyt Gigabyte) musze
> cos robic z ustawieniami BIOSu?

Heh mam problem :( Q-flash nie widzi mi pamieci USB :(

Zaczyna sie od tego, że nie mam stacji dyskow FDD i musze wgrac BIOSa
z pendriva USB.
Z tego co pisze na www gigabyta Q-flash bez problemu radzi sobie z
nowym biosem zapisanym na pendrivie.
Ale niestety teoria teoria, a praktyka praktyka :/

Zrobilem format pendriva w FAT32 (czyli tak jak zaleca Gigabyte).
Zgralem nowy bios na pena i...
Po wejsciu do BIOSu z wlozonym pendrivem i uruchomieniu Q-Flash'a nie
widac pendriva :(

Q-flash u mnie wyglada tak:

http://img188.imageshack.us/img188/9181/bios1.jpg

I jest do wyboru tylko "Floppy". Nie mam zielonego pojecia jak to
zmienic na czytanie danych z pendriva.
Jak to przeskoczyc? W sensie zrobic sobie kopie aktualnego biosu na
penie i wczytac z niego nowy bios?

Pozdrawiam
Rafal