Re: Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)

Autor: Szymon Machel <smachelOUT_at_OUTinteria.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 16:36:07 MET DST

Użytkownik "topek " <topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> zastanawialem, sie jak najlepiej rozwiazac kwestie wyswietlaniu filmow dla
> dzieci (jeszcze nie moich :) w aucie.

> 1. Mam windowsa CE i poradzi sobie z filmami w DIVX (jakis procek w
> okolicach
> 300, 400MHz)
> 2. Zasilanie z zapalniczki samochodowej byloby duza zaleta (bo jak nie to
> przetwornica :)

Zakup nawigację :)
Np Lark 43. Będziesz miał nawigację i odtwarzacz. Co prawda oryginalne
oprogramowanie pozwala wyświetlać tylko WMV ale dostanie sie do Windows CE
nie jest trudne (żadne odblokowanie tylko przekierowanie na kartę SD)
Znajdziesz jakiś odtwarzacz pod CE, który czyta divx i tyle.

Szymon