Re: Ramka do zdjec z WinCE do.. samochodu :)

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 14 May 2009 - 15:01:00 MET DST

On Thu, 14 May 2009 12:00:29 +0000 (UTC), "topek "
<topek2000@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>Witam,
>zastanawialem, sie jak najlepiej rozwiazac kwestie wyswietlaniu filmow dla
>dzieci (jeszcze nie moich :) w aucie. Mobilny odtwarzac DVD ma wiecej wad niz
>zalet.
>Pomyslalem, nad ramka dla zdjec na karty SD ktora by byla w stanie odtwarzac
>filmy w formacie DIVX.
>Czy mozecie jakis produkt polecic ktory:
>1. Mam windowsa CE i poradzi sobie z filmami w DIVX (jakis procek w okolicach
>300, 400MHz)
>2. Zasilanie z zapalniczki samochodowej byloby duza zaleta (bo jak nie to
> [...]

A może lepiej netbooka? Włożonego w gotową albo specjalnie uszytą
kieszeń na fotelu? Tak ze klawiatura siedzi w kieszeni a akran masz
nad nią? Ale i tak to nie jest bezpieczne rozwiązanie bo w razie
gwałtownej kolizji takie sprzęty latają gdzie chcą. Najlepiej - ale i
najdrożej - sprawdza się pokładowy system odtwarzania i ekran w
zagłówku fotela albo odcgylany z sufitu między fotelami przednimi.

Zdrówko