Re: Zakup karty dźwiękowej

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Wed 13 May 2009 - 22:33:27 MET DST

> Dzięki wszystkim za rady. Skuszę się na używanego Audigy 2 ZS SB0350.
> Usatysfakcjonuje mnie nawet minimalna poprawa jakości odtwarzanego dźwięku, a
> że pieniądz nie jest duży to myślę, że warto spróbować :)

Nie wiem, czy na Twoich głosniczkach usłyszysz rożnicę, ale jak już
będziesz miał kartę to zawsze możesz sprawdzić: do odtwarzania użyj
Foobara z pluginem do resamplingu (np. ssrc) do najlepiej 24/96K
i wyjście wasapi w przypadku visty lub asio/kernel streaming
w przypadku XP. Wtedy sygnał trafi bezposrednio do układu p16v.
Powyższe stosuje sie dlatego, że Audigy nie potrafi obsłużyć sygnału
16/44.1K bez sprzetowego resamplingu do 48K, a ten na poziomie
drivera i miksera windows jest "średni").

--
Mr.FX [ myryfykysy ]