gdzie dostac matryce do monitora

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 13 May 2009 - 22:07:08 MET DST

Witam grupe

Czy ktos sie orientuje, gdzie na slasku mozna dostac matryce do uzywanego
monitora LCD?
Generalnie nie ma na allegro takich monitorow (jakas rzadka IIYAMA 19"),
matryca z 2 kablami zasilajacymi (co tez mnie troche dziwi, normalnie jest
1).

Generalnie mam troche sprzetu z uszkodzonymi matrycami, ale ciezko jest
dostac jakis zamiennik - ma ktos jakies sensowne zrodla? Moze byc nawet z
serwisem wymiany tej matrycy - jest mi to dosc obojetne :)

Pozdrawiam
Michal