Laptop HP550 - sound driver problem.

Autor: Endriu <to)_at_interia.pl>
Data: Wed 13 May 2009 - 21:41:14 MET DST

Ze trony HP ...

http://tiny.pl/z6xj

...sciągnąłem dwa sterowniki do dźwięku (laptop ma zintegrowaną kartę
dźwiękową):

" Sterownik wysokiej jakości audio dla Microsoft Universal Audio
Architecture (UAA) "
" ADI SoundMAX High-Definition (HD) Audio Driver for Microsoft Windows XP "

Rozpocząłem od instalki UAA, która niby teoretycznie zakończyła się sukcesem
(tak przynmajmniej pisało na okienku dialogowym).
Później chciałem zainstalować drugi (ADI ) no i wyskakuje:

"Wymagany sterownik magistrali HD Audio nie został znaleziony".

Dzwoniłem wstępnie do tych skurczybyków z HP ale oni coś kręcą.

Wstępnie pierwszy gościu mi powiedział że niby brakuje mi jakejś nakładki z
Microsoftu (niby jakieś uaktualnienie ala SP3, tylko odnosnie HD Audio).
Zacząłem szukać w necie czegoś takiego ale nie za bardzo mi się udało
znaleźć, więc zadzwoniłem do kolesi drugi raz.

Drugi gościu znowu mówił że winny jest SP3 i aby ten drugi sterownik z stron
HP (ADI) zadziałał trzeba odistalować SP3, zainstalowac sterownik, a poźniej
znowu zainstalować SP3.

Dał nawet namiar że trzeba postpować wedle poniższej rozpiski:

http://peb.pl/windows/295290-problem-z-zainstalowaniem-sterownikow-audio-w.html

ale u mnie komp zachował się tak samo odpowiedziach do w/w posta:

"Robie dokladnie tak jak napisales ale manager nie chce mi wybrac tego
folderu ktory mu podaje "

Co myślicie koledzy o tej sytuacji i co radzicie.... ?.

--
Pozdrawiam
Endriu