Re: Trwalosc typow/marek dyskow DVD

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Wed 13 May 2009 - 19:05:44 MET DST

Dnia 2009-05-13 15:41, Użytkownik Maciek napisał:

> Czy byly robione porownania trwalosci nagran na poszczegolnych rodzajach
> i/lub markach dyskow DVD? "Pare" lat sa juz w koncu na rynku...
>
> Pytam, bo chce wybrac nosnik do archiwizacji zdjec i nie tylko.

Zapomnij o jednym nośniku.
Jeśli dane są naprawdę ważne to robisz dwie kopie na płytkach DVD
i co roku sprawdzasz czy dają sie przeczytać.
Jak jedna się nie daje to z drugiej robisz kolejne dwie kopie.
Do tego dojdzie co jakiś czas kopia na nowym pojemniejszym
nośniku. Ja przeszedłem już z archiwami z CD na DVD a w tym lub
w przyszłym roku trzeba będzie to przegrać na BR.

Pozdrawiam