Re: Zakup karty d¼wiêkowej

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 13 May 2009 - 08:00:28 MET DST

> U¿ytkownik "animka"
>
> Ja mam SB 128 na PCI. Wyjê³am j± z komputera, który by³ do rozbiórki.
> To jest bardzo dobra karta, ¶wietne czyste brzmienie i odpowiednie
sterowniki.

Powiedzialbym "przestan sie osmieszac", ale te brednie czyta
sie na prawde swietnie... wiec powiem: "pisz wiecej!"

Pisz o gniazdkach bez bolca, pisz o zasilaczach, pisz o super jakosci SB
128.
Pisz o tych wszystkich rzeczach, na ktorych tak dobrze sie znasz.
Kto wie, moze kiedys zrobia o Tobie odcinek Userfriendly? :)

pozdrawiam,
Vituniu.