Re: Jaka drukarka kolor-laser?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Tue 12 May 2009 - 23:03:22 MET DST

Użytkownik "Marrcino" <niema@niczego.pl> napisał w wiadomości
news:gu8vua$9qn$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Ale ktoś Cie probował naciągać. Ja w zeszłym roku kupiłem wersję 453
> (zupełnie inna półka) i goła kopiarka kosztowała 16 tys. brutto. Z pełnym
> wyposażeniem wyszło 31 tys.

Nie bylo tak zle :)
Moze za szybko strzelilem ta cena, ale to jest cena szacowana dla naszych
korporacyjnych standardow, wliczajac w to niemal pelne wyposazenie i wysoki
standard gwarancyjny.
Nasza kosztowala niecale 7tys eur, co przy tamtejszym kursie 3,37 dalo kwote
ok. 23tys zl.

A przy okazji - mozesz rzucic linkiem do twojej maszyny, bo nie widze
nigdzie takiego modelu :)

Pozdrawiam
Michal