Re: Czy te temperatury procka sa ok?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 12 May 2009 - 19:49:00 MET DST

On 11 Maj, 22:15, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:

> W koncu zdecydowalem sie i kupilem Zelmana ZM-STG1. Jutro albo w srode
> bedzie u mnie. Posmaruje, przeczyszcze radiator i zobaczymy o ile temp
> spadna.
> Wczoraj sobie na dluzej zapuscilem core temp - to tem maksymalna wg
> logow byla 76'C - wiec duzo.

I dzisiaj pasta dotrala :)

Juz po calej operacji, pacjent przezyl i ma sie dobrze ;-)

Ogolnie kurzu bylo sporo, zebralem to z radiatora i wiatraka
odkurzaczem i sprezonym powietrzem. Stara paste od Intela zmylem z
radiatora i procka alkoholem izopropylowym i nalozylem ta paste
termoprzewodzaca Zelman ZM-STG1 (tak jak pisali w instrukcji, czyli
zarowno na procka jak i na radiator). Zlozylem wszystko do kupy i jest
ok. Temperatury spadly o ok 15'C. Teraz prze "lekkiej" pracy w OS
temperatura to ok 50-51'C. Wiec ok? Jeszcze moze spadnie z 2'C jak sie
pasta "ulozy".

Pozdrawiam
Rafal