Re: Jak dodać port LPT do komputera?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 12 May 2009 - 16:33:00 MET DST

On Tue, 12 May 2009 15:14:41 +0100, "kamil" <kamil@spamwon.com> wrote:

>"Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> wrote in message

>Zakladalem ze soft pracuje w oknie dosowym pod Win. Nigdy nie musialem az
>tak zaglebiac sie w temat, ale dzieki za przydatne info!

Niestety czasami stary soft pisany pod DOS nie chce prawidłowo działać
w okienku Windows. Miałem jakiś czas temu do czynienia z jakąś bazą
danych opartą o któryś system bazodanowy pod DOS której nie udało się
zmusić do pracy w okienku Windows - występowały problemy z blokowaniem
dostępu do danych i rozwalaneim ich struktury. I nie miało znaczenie
czy to było 98, win2k czy XP. Supportu do tego już od paru lat nie
było bo firma która to pisała już nie istniała a baza musiała chodzić
jeszce przez pewien czas - na tyle by napisać coś co pozwoli
zaimportować dane do nowego systemu. I właśnie pod którymś softem do
wirtualizacji to śmigało.

Zdrówko