Re: Skaner sieciowy ? Samsung SCX-4300

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Tue 12 May 2009 - 14:57:26 MET DST

"Tomasz" <flash52@op.pl> wrote in message
news:gubk5b$4nh$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam,
> mam pytanie dotyczące urządzenia Samsung SCX-4300, czy jest możliwe
> podpięcie jakoś tego skanera jako sieciowego ? Mam go podpiętego do
> jednego komputera ( Windows XP ) przez port USB chciałbym udostępnić
> skaner przez sieć dla komputera z Vista Home tak jak to zrobiłem z
> drukarką. Czy jest to możliwe ?

Jesli komputery sa w odleglosci kilku metrow od siebie, najlatwiej kupic
switch USB. Wpinasz do niego komputery, skaner i przelaczasz do ktorego
aktualnie jest podlaczony (softwareowo, przelacznikiem na switchu, albo
nawet i automatycznie). Na allegro od kilkunastu zlotych juz znajdziesz.

Pozdrawiam
Kamil