Re: Jaka drukarka kolor-laser?

Autor: lamer <lamer_at_pl.pl>
Data: Mon 11 May 2009 - 11:22:18 MET DST

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:gu7pnl$qm1$1@inews.gazeta.pl...

> W tej cenie nie znajdziesz laserowki, ktora odpowiada twoim wymaganiom.
> Jesli duzo drukujesz, kup osobna drukarke atramentowa do zdjec (combo ze
> skanerem), a osobna laserowa mono do wydrukow (jesli taka potrzebujesz).
> Wyjdzie taniej, a bedziesz bardziej zadowolony.
>
> Niestety nie testowalem drukarek pomiedzy 2 a 10 tys zl, ale w drukarkach
> ponizej zdjecia nie wychodza naturalnie, byly problemy z doborem kolorow.
> Do pracy w biurze sie nadaja, ale do drukowania wysokiej jakosci wydrukow
> juz nie bardzo (moze cos sie zmienilo w ciagu poltorej roku).

> [...]

Wow, 90 kg... znaczna bestia.

Dużo drukować nie zamierzam, ale chcę mieć dobrą jakość. W sumie druk fotek
z atramentówki mnie zadowala, więc pewnie właśnie tak zrobie, tzn. drukarka
kolorowa do fotek (pewnie Canon/ HP) i laser do tekstu (oraz kopiowania
dokumentów).

Jak patrzę tutaj:
http://allegro.pl/17270_laserowe.html?id=17270&view=gtext&order=p&change_view=1
to jest sporo kopiarek laserowych, tylko która wyjdzie tanio w eksploatacji?

Nie potrzeba mi sieci, kolor by się przydał (do kolorowego tekstu
chociażby). Po odliczeniu z tych 3000 ceny atramentowki to wychodzi, ze mam
jakies 2000-2500 na kopiarke.

lamer