Re: Czy te temperatury procka sa ok?

Autor: żółta pięta <d_at_b.a>
Data: Sun 10 May 2009 - 19:01:28 MET DST

> sugeruje czytac mniej marketingowych opowiastek i zobaczyc jak
> wyglada to w praktyce

tyle ze ja temat past znam dluzej niz entuzjasci komputerow. przynajmniej z
10 lat wczesniej zaczalem je uzywac w elektronice zanim weszly do uzytku
przy prockach. chyba pamietasz ze za czasow p1 nie bylo zadnych past ?
wiec mi nie pieprz o marketingowych opowiastkach.
a wszystkie cudowne pasty za gruba kase to przebajerowane gowno dla
frajerow.