Re: Wasze opinie o myszce Microsoft 6000v2

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 10 May 2009 - 17:38:47 MET DST

"Czeresniak" napisał:

> Jak żona wróci z pracy to jej pokarzę Twoją odpowiedź :-)
> Jak mi nie urwie głowy to będzie oznaczało, że akceptuje mój zakup

Niedopasowana (czytaj: kazda inna niż MS X8) myszka powoduje zwyrodnienie
nadgarstka, co w rezultacie uniemożliwia prawidłowe wykonywanie niektórych
czynności, jak np. wywiercenie otworów pod tę cholerną półkę w kuchni. A
wszak nie chciałabyś, kochanie, żeby wisiała krzywo? ;->
(standardową odpowiedź "a u Kiełbasińskiej jakoś wywierciłeś prosto" zbijamy
równie standardowym argumentem, że "Kiełbasińska nie pożałowałaby mi myszki"
;->)

JoteR
(po wywierceniu 3 dziur w suficie pod, za przeproszeniem, plafona. W zamian
jestem nowe głośniki do przodu, gdyż w starych niewygodnie umieszczone
pokrętło powoduje, jak wiadomo, zwyrodnienie nadgarstka, a jeszcze został
drugi plafon do powieszenia)